There is no translation available.

Medvjed novaMedvjed, šala za jednog glumca i jazz kvartet

Anton. P. Čehov - Zijah A. Sokolović 

 

Već u  prvoj slici predstave instrumenti se izdvajaju kao likovi: saksofon preuzima ulogu Jelene Ivanove Popove, udovice koja se u žalovanju za svojim mužem zatvorila između četiri zida, dok bas gitara preuzima ulogu sluge Luke. Elementi teatra dolaze na scenu pojavljivanjem glumca u ulozi Grigorija Stepanoviča Smirnova, koji prvotno dolazi naplatiti dug, a potom počinje osjećati ljubav prema udovici.

Scena tako postaje mjesto gdje instrumenti kroz glazbu postaju glumci, a glumac kroz glumu postaje instrument. Preplitanjem i spajanjem ova dva umjetnička načina izražavanja, teatarska iluzija dobiva hrabru i neobičnu, rijetko interesantnu dimenziju.   

  

Nastupaju: 

Zijah A. Sokolović

Kvartet Lolita

 

Cijena ulaznice: 90,00 kn

U slučaju kiše koncert će se održati u muzeju Mimara!

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

There is no translation available.

zijah1,manjaGlumi: Zijah A. Sokolović

„…Kada glumac uđe u prazan prostor počinje teatar, kaže Peter Brook. To je jedina ideja koja me vukla da od jedne riječi gradim formu kazališne predstave i da sa njome istražujem granice glume. Ovo nije monodrama, ovo je istraživanje. Suvremeno je kazalište, grabeći neumorno naprijed, negdje po putu izgubilo svoju svrhu, ono što je Aristotel zvao katarzom. Ja sam katarzu našao u riječi ROĐENJE. Tajna vlastitog podrijetla je jedna od najuzbudljivijih koja se pred dijete postavlja od trenutka kada stekne svijest o sebi. Od toga kako će biti razriješena i tko i kako će mu pomoći u tome, ovisi njegov dalji odnos prema vlastitom i drugom drugom spolu. Razumijevanje ljubavi i svijeta u kojem živi, zavisi njegovo mentalno zdravlje kada odraste. Želio sam nenametljivo, jednostavno i prisno uspostaviti kontakt sa publikom, animirati je i zabaviti je glumačkim zanatom. Želio sam da isključiva i jedina komponenta fluidne veze gledališta i pozornice, bude sam glumac. Da rođenje u formi predstave bude “kao” prirodno, istinito i razumljivo, sa mjerom i ukusom, bez vulgarizacije, ustezanja i zaplitanja u mutne metafore. Ova neobična forma predstave uz osmijeh na najprirodniji i najugodniji način bi trebala činiti mali korak prema umjetnosti. Zato je kazalište izmišljeno i zato glumci postoje. Radosno istraživanje najtoplije preporučujem onoj polovini čovječanstva koju sačinjavaju roditelji, a u interesu druge polovine čovječanstva, sastavljene od djece.“

                                                      Zijah A. Sokolović

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

There is no translation available.

zijah1,manjaGlumi: Zijah A. Sokolović

 

 „…Kada glumac uđe u prazan prostor počinje teatar, kaže Peter Brook. To je jedina ideja koja me vukla da od jedne riječi gradim formu kazališne predstave i da sa njome istražujem granice glume. Ovo nije monodrama, ovo je istraživanje. Suvremeno je kazalište, grabeći neumorno naprijed, negdje po putu izgubilo svoju svrhu, ono što je Aristotel zvao katarzom. Ja sam katarzu našao u riječi ROĐENJE. Tajna vlastitog podrijetla je jedna od najuzbudljivijih koja se pred dijete postavlja od trenutka kada stekne svijest o sebi. Od toga kako će biti razriješena i tko i kako će mu pomoći u tome, ovisi njegov dalji odnos prema vlastitom i drugom drugom spolu. Razumijevanje ljubavi i svijeta u kojem živi, zavisi njegovo mentalno zdravlje kada odraste. Želio sam nenametljivo, jednostavno i prisno uspostaviti kontakt sa publikom, animirati je i zabaviti je glumačkim zanatom. Želio sam da isključiva i jedina komponenta fluidne veze gledališta i pozornice, bude sam glumac. Da rođenje u formi predstave bude “kao” prirodno, istinito i razumljivo, sa mjerom i ukusom, bez vulgarizacije, ustezanja i zaplitanja u mutne metafore. Ova neobična forma predstave uz osmijeh na najprirodniji i najugodniji način bi trebala činiti mali korak prema umjetnosti. Zato je kazalište izmišljeno i zato glumci postoje. Radosno istraživanje najtoplije preporučujem onoj polovini čovječanstva koju sačinjavaju roditelji, a u interesu druge polovine čovječanstva, sastavljene od djece.“

                                                      Zijah A. Sokolović

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

There is no translation available.

D. Scarlatti; M. Miletić; A. Montes; S. Rahmanjinov; K. Seletković; I. Abeniz

Napomena: zbog najavljenog loseg vremena koncert ce se odrzati u muzeju Mimara! Petrit trio

Nastupaju:

Petrit Ceku

Tomislav Vukšić

Pedro Ribeiro Rodrigues

 

Cijena ulaznice: 90,00 kn 

U slučaju kiše koncert će se održati u muzeju Mimara! 

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

There is no translation available.

MariachiPoznatu i vrlo rasprostranjenu uzrečicu prema kojoj samo jedan pojam navodi na pomisao o Meksiku više od tequile, a to je mariachi, ne valja shvatiti tek kao neizbježan citat iz površnog turističkog vodiča kroz folklor ove velike zemlje južno od rijeke Rio Grande. "Žive boje mariachija, njegove svjetle, jasne, duboke i skladne melodije sjedinjuju se kako bi otkrile srce i dušu Meksika", zapisala je Sylvia González u knjizi "Mexico: The Meeting of Two Cultures", pokazujući da se ni definicija stručnjaka ponekad ne može udaljiti od popularne predodžbe o najprepoznatljivijem meksičkom glazbenom proizvodu.

Slično razmišlja i Ivan Androić, pjevač i utemeljitelj zagrebačkog mariachi sastava "Los Caballeros": "Pojam mariachi u meni budi vizualnu dimenziju koja je šira od glazbene. To je slika arene, pijeska, bikova, ljudi, mirisa...".

 

Više o:

Mariachi Los Caballeros

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3 

There is no translation available.

MariachiPoznatu i vrlo rasprostranjenu uzrečicu prema kojoj samo jedan pojam navodi na pomisao o Meksiku više od tequile, a to je mariachi, ne valja shvatiti tek kao neizbježan citat iz površnog turističkog vodiča kroz folklor ove velike zemlje južno od rijeke Rio Grande. "Žive boje mariachija, njegove svjetle, jasne, duboke i skladne melodije sjedinjuju se kako bi otkrile srce i dušu Meksika", zapisala je Sylvia González u knjizi "Mexico: The Meeting of Two Cultures", pokazujući da se ni definicija stručnjaka ponekad ne može udaljiti od popularne predodžbe o najprepoznatljivijem meksičkom glazbenom proizvodu.

Slično razmišlja i Ivan Androić, pjevač i utemeljitelj zagrebačkog mariachi sastava "Los Caballeros": "Pojam mariachi u meni budi vizualnu dimenziju koja je šira od glazbene. To je slika arene, pijeska, bikova, ljudi, mirisa...".

 

Više o:

Mariachi Los Caballeros

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

There is no translation available.

11.-i-12.07.-Stilske-vjebe

Stilske vježbe Raymonda Qieneaua svojevremeno su poslužile kao predložak redatelju Tomislavu Radiću za veoma uspjelu predstavu.Stilske vježbe fenomen su svjetskih razmjera. One su najdulje izvođena predstava na svijetu s istom glumačkom postavom. Pero Kvrgić i Lela Margitić ovu su predstavu svojom virtuoznošću poveli i u svjetsku kazališnu povijest. Ova predstava, koja je najsjajniji predstavnik cijele jedne iznimne kazališne ere, po kazališnoj i glumačkoj kvaliteti već punih 40 godina spada u sam vrh svjetske kazališne produkcije.

 

Radi se o jednoj običnoj zgodi iz svakodnevnog života koja u tumačenju izvrsnih Pere Kvrgića i Lele Margitić na dvadesetak različitih načina postaje vrhunska komedija, burleska koja oduševljava, mami salve i salve smijeha te oduševljava glumačkom virtuoznošću. Mogli bismo reći da suStilske vježbe upravo ono što se naziva – magijom kazališta! 

 

Glume: Pero Kvrgić i Lela Margitić

Produkcija: Planet Art

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

There is no translation available.

11.-i-12.07.-Stilske-vjebe

Stilske vježbe Raymonda Qieneaua svojevremeno su poslužile kao predložak redatelju Tomislavu Radiću za veoma uspjelu predstavu.Stilske vježbe fenomen su svjetskih razmjera. One su najdulje izvođena predstava na svijetu s istom glumačkom postavom. Pero Kvrgić i Lela Margitić ovu su predstavu svojom virtuoznošću poveli i u svjetsku kazališnu povijest. Ova predstava, koja je najsjajniji predstavnik cijele jedne iznimne kazališne ere, po kazališnoj i glumačkoj kvaliteti već punih 40 godina spada u sam vrh svjetske kazališne produkcije.

 

Radi se o jednoj običnoj zgodi iz svakodnevnog života koja u tumačenju izvrsnih Pere Kvrgića i Lele Margitić na dvadesetak različitih načina postaje vrhunska komedija, burleska koja oduševljava, mami salve i salve smijeha te oduševljava glumačkom virtuoznošću. Mogli bismo reći da suStilske vježbe upravo ono što se naziva – magijom kazališta! 

 

Glume: Pero Kvrgić i Lela Margitić

Produkcija: Planet Art

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

Pagina 9 di 106

Luogo

Demetrova 1, 10 000 Zagreb, +385 1 4816 908, info@scenaamadeo.hr

Sponsor