There is no translation available.

MALI NOCNI2 

Nino Raspudić

sveučilišni profesor, pisac, kolumnist, komentator, ZOON POLITIKON

 

Razgovarat ćemo o mogućoj profesionalnoj obavezi intelektualca da bude uronjen u političku aktualnost, te što ta obaveza sa sobom donosi. Je li došlo vrijeme da pred stvarnošću bježimo u imaginarne  Arkadije i izmišljene svjetove? Trebamo li “širom zatvoriti oči” kao u posljednjem Kubrickovom filmu ili ih ipak otvoriti?

  

Ulaz slobodan!

There is no translation available.

MALI NOCNI2 

Drago Štambuk

Liječnik, diplomat, putnik, pjesnik 

 

Razgovarat ćemo o tome kako poezija liječi i o moći riječi. O tome kako neke Dragine pjesme doslovce dižu iz mrtvih. O njegovim putovanjima po svim krajevima svijeta i po “rubu zemljine ploče”. O njegovoj poeziji nadahnutoj Japanom i Bračom, poviješću i prošlošću. 

  

Ulaz slobodan!

There is no translation available.

MALI NOCNI2 

Krešimir Dolenčić

Redatelj svjetskog kazališta

 

THEATRUM MUNDI kao tema: od Mozarta do Monteverdija, od lutki u vremeplovu do grandioznih produkcija “većih od života”. Život kreativca, vizionara i čovjeka čije kazalište nikada nije “zatvorena kutija”, već savršen dijalog s publikom i svijetom. 

  

Ulaz slobodan!

There is no translation available.

MALI NOCNI2 

Slaven Letica

sveučilišni profesor, književnik, sociolog, esejist, znalac političkih mikro i makro-odnosa, teoretičar, kolumnist, svjetski putnik 

 

Osim o njegovim knjigama eseja, razgovarat ćemo o tome kako je danas biti ZOON POLITIKON; politikom i političkim komentarom zaražen pojedinac i zašto u Hrvatskoj nije dovoljno biti liberalni ironičar, prema doktrini Richarda Rortyja, o potrebi aktivnijeg angažmana i mogućnosti mijenjanja svijeta (pa tako i našeg malog svijeta) na bolje. 

  

Ulaz slobodan!

There is no translation available.

Mark St. Germain

Posljednja Freudova seansa

 

Godina je 1939. Europa je u kaosu drugog svjetskog rata, a mi svjedočimo neobičnom susretu oca psihoanalize Sigmunda Freuda i svjetski poznatog pisca 'Kronika iz Narnije' C. S. Lewisa.

 

U neminovnom srazu dvaju svjetonazora, ova dva velika uma, ateist Freud i vjernik Lewis sukobljavaju se oko velikih pitanja:

Postoji li Bog? Ako postoji, zbog čega je svijet pun nesreća, bolesti, ratova...? Zbog čega opstaje zlo, ako je dobro ono što je ispravno? Jesu li naši životi samo reakcija na naše primarne odnose s roditeljima ili pak postoji istina koja je veća od onoga što možemo pojmiti? Jesu li nam možda odgovori na dohvat ruke i što nam oni donose...? I na koncu - što nas određuje kao ljude?

 

Germainova drama 'Posljednja Freudova seansa' intrigantno balansira kompleksnost teme s humorom i ljudskošću kroz osobne priče ovih jedinstvenih povijesnih lica čije je mišljenje i djelovanje uvelike oblikovalo današnji svijet.

 

Zbog toga Posljednja Freudova seansa ne silazi s njujorških pozornica već više od pet godina, a sada je konačno ima prilike vidjeti i hrvatska publika. 

 

Glume:

Sigmund Freud: Marko Torjanac

T. C. Lewis: Franjo Dijak

Prijevod, scenografija i režija: Marko Torjanac

Produkcija: Planet art

 

Cijena ulaznice: 70,00 kn

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

There is no translation available.

Mark St. Germain

Posljednja Freudova seansa

 

Godina je 1939. Europa je u kaosu drugog svjetskog rata, a mi svjedočimo neobičnom susretu oca psihoanalize Sigmunda Freuda i svjetski poznatog pisca 'Kronika iz Narnije' C. S. Lewisa.

 

U neminovnom srazu dvaju svjetonazora, ova dva velika uma, ateist Freud i vjernik Lewis sukobljavaju se oko velikih pitanja:

Postoji li Bog? Ako postoji, zbog čega je svijet pun nesreća, bolesti, ratova...? Zbog čega opstaje zlo, ako je dobro ono što je ispravno? Jesu li naši životi samo reakcija na naše primarne odnose s roditeljima ili pak postoji istina koja je veća od onoga što možemo pojmiti? Jesu li nam možda odgovori na dohvat ruke i što nam oni donose...? I na koncu - što nas određuje kao ljude?

 

Germainova drama 'Posljednja Freudova seansa' intrigantno balansira kompleksnost teme s humorom i ljudskošću kroz osobne priče ovih jedinstvenih povijesnih lica čije je mišljenje i djelovanje uvelike oblikovalo današnji svijet.

 

Zbog toga Posljednja Freudova seansa ne silazi s njujorških pozornica već više od pet godina, a sada je konačno ima prilike vidjeti i hrvatska publika. 

 

Glume:

Sigmund Freud: Marko Torjanac

T. C. Lewis: Franjo Dijak

Prijevod, scenografija i režija: Marko Torjanac

Produkcija: Planet art

 

Cijena ulaznice: 70,00 kn

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

There is no translation available.

Željko Vukmirica-Valent Samardžija

Gusle moje električne, zvukoplov

(techno+etno) Tetno performance

 

Zahvaljujući tehnološkom razvoju svijet je postao globalno selo. Uključim svoje osobno računalo, upišem New York i šećem ulicama, razgledam galerije i čujem uličnog glazbenika.

Isto tako njujorčanin upiše Dubrovnik i prošeće Dubrovnikom, razgleda muzej i čuje glazbenika koji svira Linđo na ljerici.

UNESCO je shvatio kako je Linđo, bećarac, ganga, gusle, sopile, tamburica, klapa, nijemo kolo nematerijalna baštinska vrijednost koja ovom njujorčaninu pomaže razumjeti Hrvata, pa je UNESCO zaštitio te hrvatske vrijednosti.

Da li ja poznajem vrijednosti po kojima me prepoznaje Kinez.

Slušam strane narodne, a ništa ne znam o svojima. Ganga na sanskrtu znači himna, a ganghati znači pjevati svete vedske tekstove himničnim načinom. Grleno pjevanje koje djeca na Tibetu vježbaju od svoje pete godine, glas koji podsjeća na glas žrtvenog janjeta ili koze (tragos, jarac). Isti ganga (Tragos) način postoji u Rajastanu, Kurdistanu, Iranu, Hrvatskoj, Irskoj, Welsu i kod Indijanaca na američkom kontinentu.

 

Kolega Valent i ja zaronili smo u dosad najmanje istražene etno obrasce, koje smo uključili u struju da ih cijeli svijet čuje.

I pred nama se otvorio rudnik dijamanata. Sirovo bogatstvo koje treba brusiti i Medijski izbrusiti da zablistaju globalnim selom. I upravo taj susret Techna i Etna iznjedrio je jednu novu poetiku. I tuge i smijeha i tragikomičnoga skrivenog u tradicionalnomw baštinskom obrascu koji skriva duboku mudrost naroda. Kod  prijenosa obrazaca na slijedeću generaciju dolazi do raznih devijacija i opasnih pojednostavljenja. Upravo to postao je motiv za još dublje uranjanje u taj stari novi svijet.

 

Techno voli Etno i Etno voli techno. TETNO. 90 minutna plovidbe zvukovima od majčine utrobe do izbjeglištva.

                   

              Željko Vukmirica, 21. travanj 2016. Zagreb

 

 

Glumi: Željko Vukmirica

Glazbeni suradnik: Valent Samardžija,NT WAWE, el. šargija i el. gitara

Režija: Borna Armanini

Produkcija: Binocular teatar

 

Cijena ulaznice: 70,00 kn

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

There is no translation available.

Željko Vukmirica-Valent Samardžija

Gusle moje električne, zvukoplov

(techno+etno) Tetno performance

 

Zahvaljujući tehnološkom razvoju svijet je postao globalno selo. Uključim svoje osobno računalo, upišem New York i šećem ulicama, razgledam galerije i čujem uličnog glazbenika.

Isto tako njujorčanin upiše Dubrovnik i prošeće Dubrovnikom, razgleda muzej i čuje glazbenika koji svira Linđo na ljerici.

UNESCO je shvatio kako je Linđo, bećarac, ganga, gusle, sopile, tamburica, klapa, nijemo kolo nematerijalna baštinska vrijednost koja ovom njujorčaninu pomaže razumjeti Hrvata, pa je UNESCO zaštitio te hrvatske vrijednosti.

Da li ja poznajem vrijednosti po kojima me prepoznaje Kinez.

Slušam strane narodne, a ništa ne znam o svojima. Ganga na sanskrtu znači himna, a ganghati znači pjevati svete vedske tekstove himničnim načinom. Grleno pjevanje koje djeca na Tibetu vježbaju od svoje pete godine, glas koji podsjeća na glas žrtvenog janjeta ili koze (tragos, jarac). Isti ganga (Tragos) način postoji u Rajastanu, Kurdistanu, Iranu, Hrvatskoj, Irskoj, Welsu i kod Indijanaca na američkom kontinentu.

 

Kolega Valent i ja zaronili smo u dosad najmanje istražene etno obrasce, koje smo uključili u struju da ih cijeli svijet čuje.

I pred nama se otvorio rudnik dijamanata. Sirovo bogatstvo koje treba brusiti i Medijski izbrusiti da zablistaju globalnim selom. I upravo taj susret Techna i Etna iznjedrio je jednu novu poetiku. I tuge i smijeha i tragikomičnoga skrivenog u tradicionalnomw baštinskom obrascu koji skriva duboku mudrost naroda. Kod  prijenosa obrazaca na slijedeću generaciju dolazi do raznih devijacija i opasnih pojednostavljenja. Upravo to postao je motiv za još dublje uranjanje u taj stari novi svijet.

 

Techno voli Etno i Etno voli techno. TETNO. 90 minutna plovidbe zvukovima od majčine utrobe do izbjeglištva.

                   

              Željko Vukmirica, 21. travanj 2016. Zagreb

 

 

Glumi: Željko Vukmirica

Glazbeni suradnik: Valent Samardžija,NT WAWE, el. šargija i el. gitara

Režija: Borna Armanini

Produkcija: Binocular teatar

 

Cijena ulaznice: 70,00 kn

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

There is no translation available.

Predstava je rasprodana!

PREDSTAVA ĆE SE ODRŽATI U PROSTORU EUROKAZA, DEŽMANOV PROLAZ 3, S POČETKOM U 21 SAT! 

 

Bife Titanik

 

Kazališni projekt Bife Titanik kompilacija je triju scenski priređenih tekstova: pripovijetke Bife Titanik Ive Andrića, etičkog traktata Strah i drhtanje Sørena Kierkegaarda i monologa Grofice iz romana Ljubavnik u Bolzanu Sándora Máraija, u režiji Branka Brezovca.

 

To je komorna predstava složene, bolje rečeno, spektakularno akribične scenske mašinerije za dva glumca, glumicu i filozofa. Žanrovski, to bi se dalo sažeti u pomalo nategnuto određenje projekta kao scenske suite, pa se tako više pomišlja na sudare i kontraste tempa, ritmova i ugođaja nego na slaganje u tematskim planovima i prema njima.

 

Ukratko, Bife Titanik koristi efemernu strukturu suite da bi, drskošću ili raspojasanom neophodnošću osnaženih paradoksa, proizveo začudnost koja će se zgušnjavati uokolo egzistencijalnih uvida.

 

Promidžbeno govoreći, to je komad u kojem se biblijski Abraham prepušta u ruke ustaškom poglavniku, Židov Mento huli na svoju etničku pripadnost, a nepismena 17-godišnjakinja prokazuje Casanovu kao mekušca.

 

Glume:

Agata / Sara / Francesca: Jelena Miholjević / Suzana Brezovec

Mento Papo / Abraham / Casanova: Zlatko Burić

Stjepan Ković / Izak / Casanova: Domagoj Janković

Nail / Filozof / Jahve: Borna Baletić

Magare: Ana-Marija Filipec

 

Dramaturgija i režija: Branko Brezovac

Produkcija: Eurokaz

 

Cijena ulaznice: 100,00 kn

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

There is no translation available.

VEČERAŠNJA PREDSTAVA OTKAZANA JE ZBOG TEHNIČKIH RAZLOGA!

 

Bife Titanik

 

Kazališni projekt Bife Titanik kompilacija je triju scenski priređenih tekstova: pripovijetke Bife Titanik Ive Andrića, etičkog traktata Strah i drhtanje Sørena Kierkegaarda i monologa Grofice iz romana Ljubavnik u Bolzanu Sándora Máraija, u režiji Branka Brezovca.

 

To je komorna predstava složene, bolje rečeno, spektakularno akribične scenske mašinerije za dva glumca, glumicu i filozofa. Žanrovski, to bi se dalo sažeti u pomalo nategnuto određenje projekta kao scenske suite, pa se tako više pomišlja na sudare i kontraste tempa, ritmova i ugođaja nego na slaganje u tematskim planovima i prema njima.

 

Ukratko, Bife Titanik koristi efemernu strukturu suite da bi, drskošću ili raspojasanom neophodnošću osnaženih paradoksa, proizveo začudnost koja će se zgušnjavati uokolo egzistencijalnih uvida.

 

Promidžbeno govoreći, to je komad u kojem se biblijski Abraham prepušta u ruke ustaškom poglavniku, Židov Mento huli na svoju etničku pripadnost, a nepismena 17-godišnjakinja prokazuje Casanovu kao mekušca.

 

Glume:

Agata / Sara / Francesca: Jelena Miholjević / Suzana Brezovec

Mento Papo / Abraham / Casanova: Zlatko Burić

Stjepan Ković / Izak / Casanova: Domagoj Janković

Nail / Filozof / Jahve: Borna Baletić

Magare: Ana-Marija Filipec

 

Dramaturgija i režija: Branko Brezovac

Produkcija: Eurokaz

 

Cijena ulaznice: 100,00 kn

 

Ulaznice možete kupiti klikom na

link na ulaznice3

 

Page 1 of 61

Location

Demetrova 1, 10 000 Zagreb, +385 1 4816 908, info@scenaamadeo.hr

Sponsors